GERMAN DESIGN AWARD 2018 - ocenění naší kvality

Každý rok se snažíme přinést novinky, které obohatí českou nabídku dveřního kování. Před dvěma lety jsme si ale dali skutečně ambiciózní cíl - vytvořit kolekci prémiových klik, které budou výjimečné svou kvalitou i designem, s nekompromisním důrazem na eleganci a solidnost.

Výsledkem dvouletého vývoje a spolupráce s renomovaným designérem Petrem Novaguem je kolekce dveřního kování COBRA Q - SPECTRA, INFINITY a ULTIMA.

I když je každý model jiný, celou kolekci spojuje kombinace moderních minimalistických tvarů se solidností použitého materiálu. Spojení vizuální lehkosti tvarů s pocitem „masivnosti“ při uchopení kliky přináší nečekaný zážitek.

 

cobra_mix2.jpg

 

Důkazem výjimečnosti designových klik Cobra jsou ocenění, která trojice SPECTRA, INFINITY a ULTIMA posbírala. Během dvou let vývoje se nám podařilo získat trojici významných evropských designových cen, které potvrzují správnost naše kreativního přístupu a technického řešení.

 

cobra_mix_awards.jpg

 

Již v roce 2017 byl celý koncept oceněný v soutěži Iconic Awards 2017 v kategorie Interior design a European Design Award 2017 v kategorii Home interior products.

Pomyslnou třešničkou na dortu je nepochybně vítězství v prestižní designové soutěži German Design Award 2018 - mezinárodní porota složená z nejvýznamnějších světových designérů uděluje toto ocenění pouze výrobkům, které „představují průkopnické přístupy v mezinárodním designovém prostředí“.

Jisté je, že podobný rozsah ocenění je u interiérového produktu je v českých podmínkách zcela jedinečný a staví designové kliky Cobra na špičku českých dveřních kování.

 

cobra_mix_gda.jpg

 

„Skutečně věříme, že dveřní kování není pouhý funkční prvek domácnosti. Posláním našich klik je podtrhnout styl domácnosti, podpořit výjimečný interiér“, říká Kristina Boda, marketingová ředitelka Cobra. „Designová ocenění, která jsme dostali za naše novinky, jen potvrzují kvalitu a výjimečnost dveřního kování Cobra“ dodává.

A kdo bude typickým zákazníkem? "Naši novou kolekci cílíme na zákazníky, kterým není lhostejné, čím jsou obklopení. Ve svých bytech neohromují úhlopříčkou televize, vědí, že kouzlo je v detailu" - to je motto Kristiny Boda i celé firmy Cobra.